joi, 21 octombrie 2010

hai5

Am reajuns pe hai5 in timp de criza financiara... din motive idioate... intrebam un amic cum o cheama pe gagicasa.. si n`a vrut sa`mi zica... atunci m`am gandit "aha.. stai ca asta parca are hai5 dãla.. ia sa caut" ... l`am gasit repede. Problema a fost ca avea vro 380 de prieteni.. si`a trebuit sa iau aproape toate tipele la verificat, sa vad care`i gagisa. Din pacate n`am gasit`o... ori nu mi`am dat seama care e. Oricum.. cel mai mult m`a bucurat ca am vazut o gramada de ZDRENTE minore pe hai5 in continuare, desi credeam ca s`au mutat toate pe feisbuc. :-? Cred ca alea de pe feisbuc au trecut la majorat... si n`o mai ard cu tzanci la un asl pls (a trecut vremea mIRCului nu?)

Printre zecile de tipe care le are.. cea mai mult mi`a placut urmatoarea ZDREANTA:
http://hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?ownerId=227118948&artistType=&photoFuid=00318588990300QiPNIr858899
Cum PULA MEA sa iti pui asemenea poze? Dar cum dracu ti`a trecut prin cap sa le faci? Inteleg ca poate`i vrun cocalar infect cu ciuda pe biata fata si i`a facut un cont fals.. dar CUM dracu` sa faci asemenea poze? DAMN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu