marți, 21 septembrie 2010

Recenzie - PENInSula

Mda... dupa o caruta de timp m`am reapucat sa comentez. De data aceasta mi`am adus aminte de ultima editie a festivalului PENINSULA. A fost o mare porcarie!!! Cea mai proasta editie de pana acum. O sa notez doar cateva puncte fara sa le aberez.. ci doar sa le insir:
Pro:
Ska-P (super show - mai tare ca ToyDolls)
N.O.H.A (desi multi ii cunoasteti ptr "Tu Cafe" ei canta mult mai bine

CONTRA:
Perioada aleasa (26-30 august in loc de iulie)
Apa Potabila (au adus niste canistre-butoi imense cu "apa potabila". din 5 insi cati am fost, la toti ne`a fost rau a doua zii din cauza apei - cu tot cu regurcitari desi fiecare a mancat altceva, a baut diferit, s`a drogat diferit)
Vremea (2 zile caldute, 2 zile innorate - ba cald la soare, ba frig la umbra)
cei "63.000 vizitatori unici" ( pe dracu`.. ca n`au fost mai mult de 20 mii si credeti`ma ce spun... am fost microbist inrait si stiu cum arata 20 mii de oameni plimbandu-se sau stand la un concert)
Glumitele CIOBANILOR de la intrarea in festival (a incercat aparatu care detecteaza metal si`n zona fetei sa vada daca bip-aie la piercinguri - gluma care n`am inghitit`o deloc)
...................................
altele ar mai fi: inutila scena kiss arena, inutil cortul de minimal, inutil acoperitui scenei ciuc, sonorizarea praf la korn si intarzierea concertului NOHA din cauza unei cablari incorecte sau defectuasa la un laptop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu